Тема 2. Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень.
Практична робота №1.
Операції над об’єктами та групами об‘єктів файлової системи
Практичне завдання
Використання моделей людьми.
Практична робота:№2
Шкала масштабів Всесвіту
Етапи побудови інформаційної моделі
Робота за комп'ютером.
стр. 44-45.
05.10.17.
Практична робота:
Алгоритми з повторенням
25.10.19.
Складання
та виконання
алгоритмів з повторенням, у середовищі Scratch.
Домашнє завдання:
Проаналізувати
§ 3.1, ст. 59
26.10.17.
Висловлювання.
30.11.17р.
Висловлювання
Висловлювання. Хибні і істинні висловлювання
Вовк, коза і капуста
А
тепер перейди на дане посилання та виконай завдання.
03.05.18.
Контрольна робота №3.
Завдання 1. Терези.
Першокласники
вчаться порівнювати вирази і числа в межах десяти, використовуючи терези. Дітям
потрібно «покласти» на порожню чашу терезів вибране з поданого переліку число,
щоб терези показували правильно. Якщо гравець обирає правильну відповідь – гра
продовжується, інакше – припиняється.
1. Сплануй проект Терези: визнач, які об'єкти будуть
уведені до проекту, для яких подій слід скласти програму та за яким методом
відбуватиметься запуск події.
2. Потрібні зображення
знайди в Інтернеті та збережи у своїй
структурі папок:
E:\7-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок
16\
чи намалюй у графічному
редакторі Скретч. Числа обери із стандартного
набору об'єктів середовища.
3. Створи проект у
середовищі Скретч і збережи його з іменем Терези_Прізвище у своїй структурі
папок:
E:\7-А(Б) клас\Власне
прізвище\Урок 16\Терези\