. Інформатика: 5 клас.
Вас вітає вчитель інформатики Гімназії – 38 м. Запоріжжя . Окуненко Сергій Іванович.

5 клас.


















Завантаження даних з Інтернету:


Інтернет можна використовувати для навчання: здійснювати пошук навчальних матеріалів, зображень, фотографій, відео, навчальних програм тощо.





Інформаційні процеси та системи. 






Інтерактивна вправа :
                                      

                                                                            







Домашнє завдання:   Проаналізувати ст.-17-25;

                                           Виконати завдання №6.






Апаратна і програмна складові інформаційної системи



Сукупність пристроїв і програм, призначених для зберігання, опрацювання, подання та передавання даних різного типу, називають інформаційною системою.



За рівнем автоматизації інформаційні системи можна розподілити так:





           1.Ручні           
2. Автоматизовані          3.Автоматичні      



            











23.10.17.


Файли, папки та операції над ними.
Практична робота 2


Вправа №1:   Створення та видалення папок.


Вправа №2:  Дії над об'єктами файлової системи. 
















Д/З  (від 06.11.17.)



Дайте відповіді на запитання в зошиті :


1.Що таке комп'ютерна мережа?

2.Для чого призначені комп'ютерні мережі?

3.Яку мережу називають локальною; глобальною?

4.Який комп'ютер називають сервером; клієнтом?

5.Як можна відкрити список папок віддаленого комп'ютера, до яких дозволено спільний доступ по мережі?

6.Що таке навігація локальною мережею?




Завдання на 13.11.17р.


Завантаження даних з Інтернету











Використання мережі Інтернет для навчання
електроні словники:


     www.mova.info       





     slovopedia.org.ua    





    http://www.mova.info/







Всеукраїнська велика енциклопедія тварин:









Об’єкти текстового документа 







Правила введення тексту з клавіатури






від 11.12.2017р.


Домашнє завдання


Домашня робота "Поняття текстового документа"





Увага!!!

 скачай підручник Інформатика 

5-кл.(2016р.)

за даним посиланням :Підручник "Інформатика 5-кл."





Домашня робота .        




Доповнення до роботи ( Візитка.)





 




Класна робота (практична)             

        










Урок № 13 : Форматування тексту.












       P.S.: Завантаж два файли та встанови їх по черзі . 







 Урок від: 16.04.18р.

Способи опису алгоритму


Система команд виконавця












Урок 23: 


Програма. 
Середовище опису й виконання алгоритмів.



   Ігри Blockly :  https://blockly-games.appspot.com/maze?lang=uk&level=1&skin=1





Домашня робота :  

 1. Під час уроку я
ü дізнався…
ü зрозумів…
ü навчився…
 2. Найбільше мені сподобалося…
 3. На уроках найкраще в мене виходило…
 4. Я мав (-ла) труднощі з…
 5. Я хотів би ще дізнатися про…





Урок від: 07.05.18.

Практична робота № 2

«Зміна образів спрайту. Створення анімації по зміні образів»


Мета: вивчити механізм створення анімованого об'єкту шляхом додавання  і зміни образу спрайту.
Завдання: Скласти програму польоту кажана.
Технологія виконання завдання:
1.    Запустіть на виконання програму Скретч.
2.    Виберіть фон проекту, натиснувши послідовно на значок «Сцена» в нижньому правому кутку екрану, потім «Фони», потім «Імпорт» і з теки «Outdoors» виберіть фон «night-city».









3.    Видаліть котика з екрану і додайте новий об'єкт – кажана. Для цього натисніть на закладку «Новий об'єкт з файлу» і в теці «Animals» виберіть спрайт кажана bat1-a.



4.    Додайте інший образ кажана. Для цього виберіть для об'єкту кажан вкладку «Образи», потім «Імпорт» і в теці «Animals» виберіть спрайт кажана bat1-b.


5.    Натискаємо на вкладку «Скрипти» і складаємо програму:

Кажан слідує за покажчиком, але не махає крилами.
6.    Доповнимо програму: крила махають, але дуже швидко.




7.    Доповнюємо програму затримками, щоб крила махали поволі:


8.    Запуск проекту – зелений прапорець, зупинка – червоний кружок.

9.    Збережіть файл під ім'ям «№ практичної роботи-1» у власну папку
10. Виконаєте завдання для свого варіанту. Збережіть файл під ім'ям «№ практичної роботи-2».

Варіанти   завдань:

Для всіх завдань підібрати відповідний фон. При зіткненні з краєм екрану, об'єкти повинні повертатися. Через певний час об'єкти повинні щось повідомляти про себе.
1 варіант. Скласти програму бігаючого котика.
2 варіант. Скласти програму плаваючої і відкриваючої рот акули.
3 варіант. Скласти програму коня, що скаче.
4 варіант. Скласти програму бігаючого собаки.
5 варіант. Скласти програму рухомого слоника, що сурмить.
6 варіант. Скласти програму плаваючого восьминога.
7 варіант. Скласти програму дракона, що літає.
8 варіант. Скласти програму танцюючої балерини.
9 варіант. Скласти програму хлопчика, танцюючого брейк.
10 варіант. Скласти програму танцюючої людини.



Д/З :
   Проаналізувати § 4.3, ст. 149-155.
 (Підручник "Інформатика 5-кл."(2016р.)

Увага:  
Завершити завдання згідно варіанта.
Завершену вправу прикріпити до своєї поштової скриньки. 
Для демонстрації її на уроці.







Урок від 21.05.18р.


***Цикли з лічильником***



   Виконай вправу :

              




     Урок №       

Цикли з умовою.



Виконання цього циклу відбувається так: виконавець виконує команду                            перевірки умови; якщо результат виконання цієї команди істина
        то виконавець виконує команди тіла циклу, після чого знову виконує 
        команду перевірки умови;
якщо ж результат виконання команди перевірки умови хиба, то виконавець              переходить до виконання першої команди наступного фрагмента алгоритму.


























     Практична робота:


 "Додавання нового спрайту в проект. Створення інтерактивної анімації для нього."