
Завантаження даних з Інтернету:
Інтернет можна використовувати для навчання: здійснювати пошук навчальних матеріалів, зображень, фотографій, відео, навчальних програм тощо.
Інформаційні процеси та системи.

Інтерактивна вправа :
Домашнє завдання: Проаналізувати ст.-17-25;
Виконати завдання №6.
Апаратна і програмна складові інформаційної системи
Сукупність пристроїв і програм,
призначених для зберігання, опрацювання, подання та передавання даних різного
типу, називають інформаційною системою.
За рівнем автоматизації
інформаційні системи можна розподілити так:
1.Ручні
2. Автоматизовані 3.Автоматичні
Завдання на 09.10.17р.
Складові комп'ютерів та їх призначення.

23.10.17.
Файли, папки та операції над ними.
Практична робота 2
Практична робота 2
Вправа №1: Створення та видалення папок.
Вправа №2: Дії над об'єктами файлової системи.

Д/З (від 06.11.17.)
Дайте відповіді на запитання в зошиті :
1.Що
таке комп'ютерна мережа?
2.Для чого призначені комп'ютерні мережі?
3.Яку мережу називають локальною; глобальною?
4.Який комп'ютер називають сервером; клієнтом?
5.Як можна відкрити список папок віддаленого комп'ютера, до яких дозволено спільний доступ по мережі?
6.Що таке навігація локальною мережею?

Завдання на 13.11.17р.
Завантаження даних з Інтернету

Використання мережі Інтернет
для навчання
електроні словники:www.mova.info
http://www.mova.info/
Всеукраїнська велика енциклопедія тварин:


Правила введення тексту з клавіатури
від 11.12.2017р.
Домашнє завдання
Домашня робота "Поняття текстового документа"
Увага!!!
скачай підручник Інформатика
5-кл.(2016р.)
за даним посиланням :Підручник "Інформатика 5-кл."

Доповнення до роботи ( Візитка.)

Класна робота (практична)
Урок № 13 : Форматування тексту.
P.S.: Завантаж два файли та встанови їх по черзі .
Урок від: 16.04.18р.
Способи опису алгоритму
Система команд виконавця

Урок 23:
Програма.
Середовище опису й виконання
алгоритмів.
Ігри Blockly : https://blockly-games.appspot.com/maze?lang=uk&level=1&skin=1
Домашня робота :
1. Під час уроку я
ü дізнався…
ü зрозумів…
ü навчився…
2. Найбільше мені сподобалося…
3. На уроках найкраще в мене виходило…
4. Я мав (-ла) труднощі з…
5. Я хотів би ще дізнатися про…
4. Я мав (-ла) труднощі з…
5. Я хотів би ще дізнатися про…

Урок від: 07.05.18.
Практична робота № 2
«Зміна образів спрайту. Створення
анімації по зміні образів»
Мета: вивчити механізм створення анімованого об'єкту шляхом
додавання і зміни образу спрайту.
Завдання: Скласти програму польоту кажана.
Технологія виконання завдання:
1. Запустіть
на виконання програму Скретч.
2.
Виберіть фон проекту, натиснувши послідовно на значок «Сцена» в нижньому
правому кутку екрану, потім «Фони», потім «Імпорт» і з теки «Outdoors» виберіть фон «night-city».
3. Видаліть
котика з екрану і додайте новий об'єкт – кажана. Для цього натисніть на
закладку «Новий об'єкт з файлу» і в теці «Animals»
виберіть спрайт кажана bat1-a.
4. Додайте
інший образ кажана. Для цього виберіть для об'єкту кажан вкладку «Образи»,
потім «Імпорт» і в теці «Animals» виберіть спрайт кажана bat1-b.
5. Натискаємо
на вкладку «Скрипти» і складаємо програму:
Кажан
слідує за покажчиком, але не махає крилами.
6. Доповнимо
програму: крила махають, але дуже швидко.
7. Доповнюємо
програму затримками, щоб крила махали поволі:
8. Запуск
проекту – зелений прапорець, зупинка – червоний кружок.
9. Збережіть
файл під ім'ям «№ практичної роботи-1» у власну папку
10. Виконаєте
завдання для свого варіанту. Збережіть файл під ім'ям «№ практичної роботи-2».
Варіанти завдань:
Для всіх
завдань підібрати відповідний фон. При зіткненні з краєм екрану, об'єкти
повинні повертатися. Через певний час об'єкти повинні щось повідомляти про
себе.
1 варіант. Скласти програму
бігаючого котика.
2 варіант. Скласти програму
плаваючої і відкриваючої рот акули.
3 варіант. Скласти програму коня, що
скаче.
4 варіант. Скласти програму
бігаючого собаки.
5 варіант. Скласти програму рухомого
слоника, що сурмить.
6 варіант. Скласти програму
плаваючого восьминога.
7 варіант. Скласти програму дракона,
що літає.
8 варіант. Скласти програму танцюючої
балерини.
9 варіант. Скласти програму хлопчика,
танцюючого брейк.
10 варіант. Скласти програму танцюючої
людини.
Д/З :
Проаналізувати § 4.3, ст. 149-155.
(Підручник "Інформатика 5-кл."(2016р.)
Увага:
Завершити завдання згідно варіанта.
Завершену вправу прикріпити до своєї поштової скриньки.
Для демонстрації її на уроці.
Для демонстрації її на уроці.

|
Урок №
Цикли з умовою.
Виконання
цього циклу відбувається так: виконавець виконує команду перевірки умови; якщо
результат виконання цієї команди істина,
то виконавець виконує команди тіла циклу, після чого знову виконує
команду перевірки умови;
то виконавець виконує команди тіла циклу, після чого знову виконує
команду перевірки умови;
якщо ж результат виконання команди перевірки
умови хиба, то виконавець переходить до виконання першої команди наступного
фрагмента алгоритму.